استخر یخ زده

چگونه یک استخر رو باز را در زمستان گرم نگه داریم؟

جلوگیری از یخ زدن استخر در فصل زمستان

تا زمانی که در یک مکان بسیار گرم مانند فلوریدا که شنا در طول سال در آن معمول است زندگی نکنید ، برای محافظت از آن در ماه های یخبندان ، باید استخر بالای سطح زمین خود را زمستانی کنید. هدف از زمستان گذاردن استخر شما جلوگیری از آسیب دیدن برف یا آب یخ زده است. با مراقبت از استخر خود ، لذت بردن از آن را در فصل شنا آسان می کنید.

شرایط سخت زمستان می تواند به استخر بالای سطح زمین آسیب برساند تا جایی که نیاز به تعمیرات یا تعویض استخر دارد. و حتی اگر شما نیاز به تعمیر جزئی در استخر خود داشته باشید و مواد شیمیایی را پس از یک زمستان سخت به حالت تعادل برسانید ، انجام اقدامات درست اکنون می تواند از بسیاری از سردردهای بزرگتر و گرانتر جلوگیری کند.
می توانید خود قدم بردارید و استخر بالای زمین خود را زمستانی کنید ، یا می توانید از تکنسین خدمات استخر خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. اگر با یک حرفه ای تماس بگیرید ، باید هزینه خدمات را پرداخت کنید.
آیا می دانید؟
طبق گفته اتحادیه متخصصین استخر و آبگرم ، تعطیل صحیح استخر هر ساله هنگام زندگی در آب و هوای برفی می تواند از آسیب های فیزیکی و شیمیایی استخر شما جلوگیری کند.

مرحله 1: استخر خود را از نظر شیمیایی متعادل نگه دارید

در هفته های منتهی به بسته شدن استخر بالای زمین خود ، اطمینان حاصل کنید که استخر خود را تا حد ممکن از نظر شیمیایی متعادل نگه دارید. به طور خاص ، شما می خواهید سطح pH ، قلیایی و سختی کلسیم در یک محدوده مناسب باشد. با این کار انجام مراحل زیر آسان تر خواهد شد.

مرحله 2: استخر را تمیز کنید

سه روز قبل از اینکه بخواهید استخر را ببندید ، از شوک استخر استفاده کنید تا از شر آلودگی ها خلاص شوید. پرش از این مرحله می تواند منجر به رشد جلبک ها و ایجاد لکه در حالی که استخر شما پوشیده است شود.
روزی که استخر خود را می بندید ، برای محافظت بیشتر از آن در ماه های زمستان ، آن را تمیز کنید. جارو برقی ، مسواک بزنید و استخر خود را کاملاً تمیز کنید تا همه پوسته از بین برود. این به جلوگیری از لکه ها و اطمینان از دوام مواد شیمیایی زمستانی کمک می کند.

مرحله 3: لوازم جانبی را با خیال راحت ذخیره کنید

در صورت امکان تمام لوازم استخر را در داخل منزل بردارید و نگهداری کنید. این شامل:
• سبدهای کفگیر
• پاک کننده های اتوماتیک استخر
• پتو خورشیدی
• هشدارهای استخر
• نردبان استخر
• مراحل متحرک
• اتصالات را برگردانید
این لوازم در حالی که پوشیده شده است به درد استخر شما نمی خورند. اما با انتقال آنها به انبارهای داخلی ، هوا نمی تواند به آنها آسیب برساند.

مرحله 4: سطح آب را کاهش دهید

برای جلوگیری از صدمه دیدن آب منجمد به کفگیر استخر روی زمین ، بهتر است سطح آب استخر خود را به حدود سه یا چهار اینچ زیر دهانه کفگیر کاهش دهید.
شما نمی خواهید آب زیادی از استخر خود بردارید زیرا این امر می تواند به آستر یا دیواره های آن آسیب برساند. اگر در مورد بسته شدن مقدار آب استخر هنگام بستن استخر س questionsالی دارید ، از تکنسین خدمات یا متخصصان فروشگاه استخر محلی خود س askال کنید.
نکته حرفه ای: فراموش نکنید که برق یا گاز بخاری های استخر خود را خاموش کنید! این از استخر شما محافظت می کند و اطمینان حاصل می کنید که در گرم کردن استخر بسته انرژی صرفه جویی نمی کنید.

مرحله 5: تجهیزات را تخلیه کرده و لوله ها را به برق وصل کنید

شما باید آب تمام وسایل استخر خود را تخلیه کنید. این شامل پمپ ، فیلتر ، بخاری و سایر تجهیزات نگهدارنده آب است. اگر این کار را نکنید ، آن آب ماه ها در تجهیزات می نشیند و اگر یخ بزند ، آب انبساطی می تواند آن را از بین ببرد.
پس از تخلیه کامل ، باید لوله ها را با شاخه یا درپوش تخلیه متصل کنید. با این کار لوله ها در زمستان محافظت می شوند و اطمینان حاصل می کنند که آب به داخل تجهیزات نفوذ نمی کند.

مرحله 6: مواد شیمیایی ویژه اضافه کنید

مواد شیمیایی خاصی وجود دارد که می توانید قبل از پوشاندن آن به استخر خود اضافه کنید که باعث می شود بازگشایی استخر در بهار سریعتر انجام شود. این شامل:
• جلبک کش های زمستانی که از رشد بیولوژیکی جلوگیری می کنند
• شناورهایی که در طول زمستان مواد شیمیایی را در صورت نیاز آزاد می کنند
• اکسید کننده هایی که دی اکسید کربن را از آب استخر خارج می کنند و رشد جلبک ها را کاهش می دهند
• مواد شیمیایی پاک کننده فسفات
اگر قصد دارید خود استخر را ببندید ، می توانید کیت های شیمیایی زمستانی خریداری کنید که مواد شیمیایی را در یک بسته بندی مناسب قرار داده است.

مرحله 7: استخر خود را بپوشانید

جلوگیری از یخ زدن استخر

آخرین مرحله هنگام زمستان گذراندن استخر بالای زمین خود ، محکم نگه داشتن روکش استخر است که از ورود بقایای آب جلوگیری می کند. روکش استخرهای زمستانی در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها موجود است. بعضی از نسخه ها نیاز دارند که با استفاده از کابل روی کاور را ببندید.
اگر در آب و هوای برفی زندگی می کنید ، محصولات دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای از بین بردن یخ تشکیل شده در زیر پوشش خریداری کنید. و اگر درختان استخر شما را احاطه کرده باشند ، می توانید برگ شکن مخصوصی خریداری کنید که پاک کردن همه برگها و چوبهایی که روی پوشش استخر شما می افتد را به راحتی انجام دهد.
بعد از اینکه چندین بار استخر بالای زمین خود را زمستانی کردید ، با کسب تجربه روند کار آسان تر به نظر می رسد. حتی اگر به نظر زحمت بیفتد ، تلاش اضافی برای محافظت از استخر و به حداقل رساندن هزینه های تعمیر کاملاً ارزش دارد. جایزه؟ بیشتر مراحل این لیست را می توان در یک روز به پایان رساند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.