یکی از مهمترین قسمتهای نگهداری فیلتر کارتریج برای اطمینان از طول عمر طولانی و تمیز کردن مناسب استخر یا آبگرم این است که حتماً آن را به طور منظم و منظم تمیز کنید. اما ، حتی با تمیز کردن منظم ، در نهایت باید عنصر کارتریج خود را تعویض کنید. برای دریافت نکاتی در مورد تمیز کردن عنصر فیلتر کارتریج خود و همچنین نحوه دانستن زمان مناسب برای تعویض کامل کارتریج ، به ادامه مطلب مراجعه کنید

چگونه فیلتر کارتریج خود را تمیز کنم؟

روش کار فیلتر کارتریج به این صورت است که آب به عناصر فیلتر که دارای مواد مشبک ریز هستند ، جریان می یابد. مواد مش ریز باعث آلودگی ناخالصی های موجود در استخر یا آب اسپای شما می شود. تمیز کردن کارتریج آسان است زیرا تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کارتریج را برداشته ، تمیز کرده و سپس مجدداً درون فیلتر قرار دهید. ما توصیه می کنیم فیلترها را در طول تعمیر و نگهداری هفتگی یا در صورت نیاز شستشو دهید.

ما توصیه می کنیم که یک بار در طول فصل کارتریج های خود را با استفاده از چربی یا مایعات اسیدی یا با توجه به مشخصات سازنده تمیز کنید.

یک محلول چربی زدایی روغنهای بدن را که باعث مسدود شدن عناصر کارتریج می شوند ، از بین می برد. حمام های اسیدی معمولاً روغن ها را در مواد فیلتر کارتریج جاسازی می کنند و از اثر کمتری برخوردار می شوند. می توانید یک محلول تمیز کننده کارتریج خریداری کنید ، یا می توانید از مخلوط مواد شوینده لباس و آب استفاده کنید. هنگام استفاده از مواد شوینده ، حدود 1 فنجان مواد شوینده را به 5 گالن آب مخلوط خواهید کرد. بگذارید کارتریج یک شب در مخلوط خیس بخورد. قبل از نصب مجدد کارتریج در فیلتر ، مطمئن شوید که کاملا شستشو می کنید ، بنابراین حباب صابون ظاهر نمی شود.

حمام های اسیدی برای از بین بردن رسوبات معدنی روی کارتریج توصیه می شود. هر زمان که تصمیم گرفتید از وان اسیدی روی کارتریج خود استفاده کنید ، مطمئن شوید که ابتدا شستشوی چربی گیر را انجام دهید. ابتدا با یک مخلوط اسید به 5 قسمت آب در یک سطل شروع خواهید کرد. قبل از افزودن اسید ، مطمئن شوید که آب در سطل است! ما همچنین به شما توصیه می کنیم که برای استفاده از محصول و دفع مناسب مخلوط اسید ، از دستورالعمل های سازنده اسید پیروی کنید.

آیا باید کارتریج خود را جایگزین کنید؟ اگر فیلتر کارتریج شما پس از تمیزکاری کامل علائم ساییدگی یا عدم فیلتر صحیح را نشان می دهد ، ممکن است زمان تعویض عناصر فیلتر کارتریج خود فرا رسیده باشد

2 پاسخ

بازتاب‌ها و دنبالک‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.