انواع کاشی استخر

کاشی استخری

وقتی زمان انتخاب کاشی برای استخر شنای شما فرا می رسد ، ممکن است کمی سردرگم شوید. با گزینه های مختلف کاشی استخر از سفالی گرفته تا شیشه. انواع مختلف کاشی استخر بسیار زیبا به نظر می رسند. اما ، کدام گزینه کاشی بهترین گزینه برای شما و استخر شماست؟ این به ترجیح شخصی و طراحی کلی فضای باز شما برمی گردد.
استخرهای حاشیه منفی ، سرریز آبگرم ، برآمدگی های برنزه و ویژگی های آب پیچیده ، قسمت هایی از طرح های استخر هستند که به عنوان الهام بخشی برای یک کاشی خیره کننده عمل می کنند. انواع معمول کاشی در استخرهای شنا شامل شیشه ، سنگ طبیعی ، سرامیک و پرسلن است.

کاشی شیشه ای

در سالهای اخیر ، محبوبیت کاشی شیشه در استخرها همچنان افزایش یافته است. کاشی شیشه ای گرانترین گزینه کاشی است و این دلیل خوبی دارد. از آنجا که از مواد بازیافتی شیشه ساخته شده است ، از بادوام ترین کاشی استخر است. کاشی های شیشه ای با خاصیت شفاف آب بسیار مناسب هستند.
کاشی های شیشه ای در قالب کاشی های کوچک – موزاییکی ارائه می شوند. این مزیت را دارد که می تواند سطوح منحنی را کاملاً بپوشاند. طراحان استخر همچنین می توانند رنگ های مختلف کاشی شیشه را مخلوط کنند ، یک طرح رنگی سفارشی ایجاد کنند و بنابراین ، یک اثر هنری تشکیل دهند. کیفیت کاشی های شیشه ای از کم تا زیاد متغیر است و مانند اکثر چیزهای زندگی آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. با استفاده از کاشی شیشه ای با کیفیت پایین ، بازتاب هایی دریافت می کنید که می توانند در زیر آب درخشان باشند. برخی دیگر از کاشی های شیشه ای دارای پوشش رنگین کمانی هستند که با تغییر نور و جاری شدن آب روی سطح ، لرزان می شوند.
از طرف دیگر ، ظاهر و احساس هنری یک نصب به پایان رسیده با کاشی شیشه ای مجلل قابل توجه و پویاتر است. این از کیفیت نوری بهتری برخوردار است و درخشش ، رنگ و عمق آن هیجان انگیزتر از ظاهر طرح های کوچک موزاییکی است. در استخرها و آبگرمهای کاملاً کاشی کاری شده ، تأثیر کلی شیشه مسحورکننده است و به عنوان مرزهای خط آب و نشانگرهای پله ای ، بازتاب های داخلی جلایتی مانند گوهر ایجاد می کنند.

کاشی سنگی

اگر به دنبال واحه ای به سبک کلاسیک یا مدیترانه ای هستید ، یک کاشی سنگی به شما این ویژگی را می دهد. یک ظاهر طبیعی و احساس بافت کاملاً در پاسیو یا عرشه. هنگامی که با کنار آمدن ترکیب می شود ، ظاهر هماهنگ تر است. عناصر طراحی کاشی سنگی شامل سنگ فرش ، تراورتن ، تخته سنگ ، ماسه سنگ ، سنگ بلوط و کاشی گرانیت نیمه صیقلی است که نمای لحن فلفلی را نشان می دهد.

کاشی و سرامیک و پرسلان

کاشی و سرامیک و پرسلن برای دهه ها جز st اصلی ساخت استخر بوده است. برخلاف کاشی های شیشه ای ، اینها با طرح های مهیج با دست نقاشی می شوند ، یا در حالت موزاییک نیز موجود هستند. امروزه می توانید کاشی و سرامیک و ظروف سفالی را در نسخه ای متناسب با فضای اطراف بخوبی پیدا کنید. همچنین ، یک کاشی چینی لعاب دار با بافت ، جسورتر و هیجان انگیزتر است و به هر حاشیه استخر شنا می دهد.
جالب است که چگونه برخی از طراحان ترجیح می دهند کاشی های شیشه ، سنگ ، سرامیک و چینی را مخلوط کنند. با تعادل مناسب رنگ ، بافت ، مقیاس و جزئیات ، کاشی می تواند طرحی زیبا و مداوم ایجاد کند.

مسائل اندازه

اندازه و نسبت هر کاشی را که برای استخر خود انتخاب می کنید همیشه به خاطر داشته باشید. این یک دانش عمومی است که کاشی های بزرگ شیشه ای ممکن است به دلیل شوک حرارتی ترک بخورند. این اتفاق می افتد اغلب هنگامی که از کاشی های بزرگتر در امتداد خط آب استخر استفاده می شود. یک کاشی شیشه ای با قالب بزرگ نیز منع بزرگی برای استخرهای شنا است. قالب های کاشی بزرگ در مرکز پایداری کمتری دارند و به خصوص در هنگام نصب با استاندارد پایین ، مستعد ترک خوردگی هستند. ما بسیار توصیه می کنیم که تکالیف خود را انجام دهید و از طراح خود بپرسید که کدام گزینه کاشی استخر بهترین گزینه برای استخر شما است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.