استخر سرپوشیده

آیا باید استخر سرپوشیده یا روباز نصب کنم؟

انتخاب بین استخر سرپوشیده و استخر روباز به میزان استفاده شما از استخر بستگی دارد. یک استخر لوکس هم فضای داخلی و هم فضای بیرونی خانه را ارتقا می بخشد و ویژگی خیره کننده ای ایجاد می کند که مورد تحسین همه قرار می گیرد. این استخر به صورت سرپوشیده ، روباز یا حتی روی پشت بام واقع شده باشد ، استخری با مهارت طراحی شده با معماری خانه شما سازگار است و از آخرین فن آوری آن برای کارآیی فوق العاده استفاده می کند ، همچنین به ارزش شما افزوده است. نکته اساسی در تصمیم گیری در مورد محل قرارگیری استخر شما این است که چند بار می خواهید به استخر بروید ، این است که برای یک غوطه وری سریع ، دورهای جدی ، ایروبیک در آب یا بازی های استخر مانند واترپلو.

یک استخر سرپوشیده استفاده در تمام طول سال را فراهم می کند و راه حل آشکاری برای شناگران “هر روز” است. هر زمان که روحیه دارید می توانید شنا کنید ، صرف نظر از اینکه چقدر هوا ممکن است خاکستری باشد و یا بیرون هوا تاریک باشد. بر خلاف استخر روباز ، نیازی به انجام روند زمستان گذرانی سالانه نیست ، جایی که استخر برای آن دوره بسته است تا از آن در برابر عناصر محافظت شود. کمی کمتر سرویس دهی لازم است زیرا استخرهای سرپوشیده از ابتلا به بقایای موجود در هوا رنج نمی برند و برگها به داخل استخر بلوز می کنند و آب گازدار را مخدوش می کنند.

روشهای مختلفی برای گرم کردن استخرهای داخلی و خارجی وجود دارد. معمولاً یک استخر داخلی از طریق سیستم کنترل محیط گرم می شود. این واحد استخر شما را گرم نمی کند بلکه باعث گرم شدن هوا ، کنترل رطوبت هوا و وارد کردن هوای تازه و خارج شدن هوای بیات از فضای دلپذیر به اتاق استخر می شود – هیچ یک از کلرهای وحشتناکی که می توانید با استخرهای شنای عمومی مرتبط کنید ، نیست.

استخر روباز احتمالاً توسط دیگ بخار اختصاصی گاز گرم می شود اما می تواند با استفاده از پمپ حرارت هوا به آب نیز گرم شود. پمپ حرارتی از دمای هوای محیط استفاده می کند و آن را برای استخر شنا بازیافت می کند و می تواند بسیار کارآمد باشد. واحدهای بهتر می توانند 5 کیلووات انرژی خروجی برای هر 1 کیلووات انرژی ورودی تأمین کنند – چیزی که واقعاً قابل تأمل است.

استخر روباز

هرکسی بودجه ای را برای خریدهای عمده در نظر می گیرد و باید برای استخر شنا یکسان باشد – پیچیدگی ساخت ، سبک ، اندازه و اتمام انتخاب شده بدیهی است که هزینه استخر را تعیین می کند. با این حال ، هنگام تصمیم گیری ، لازم به یادآوری است که طراحی و ساخت استخر سرپوشیده به طور معمول قیمت بالاتری نسبت به استخر روباز دارد. این امر به ویژه اگر قلب خود را روی استخر زیرزمینی قرار دهید که به کارهای حفاری قابل توجهی نیاز دارد ، بیشتر صدق می کند.

هیچ چیز برای یک تفریح ​​و آرامش در کنار خانواده و دوستانتان بر استخر روباز نمی گذرد. در بیشتر سال در این کشور ، ما آرزو می کنیم کسی کسی شیر بزرگ آسمان را خاموش کند ، با این حال ، هنگامی که خورشید می درخشد ، تجربه ای بهتر از خوابیدن کنار استخر ، شنا در فضای باز و فضای باز لذت بردن از صرف ناهارخوری.

یک استخر سفارشی را می توان به عنوان مرکز اصلی باغ طراحی کرد ، با این طراح هر محیط یا موضوعی را که می خواهید به آن برسید ایجاد می کند. سنتی یا فوق العاده مدرن فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید برای قرارگیری یک استخر روباز در نظر گرفته شود ، از فاصله استخر از خانه تا محل اتاق کار که باید با طراحی باغ نیز ترکیب شود ، که در یک وبلاگ مهمان توسط طراح باغ پوشش داده شده است ، کاتجا گریفیتس. یک مزیت بزرگ برای استخر روباز گرمایش رایگان است! نور خورشید به گرم شدن آب استخر کمک می کند ، که باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه کلی کار می شود.

اگر هنوز در حال تصمیم گیری در مورد سوال بزرگ “محیط داخلی / فضای باز” هستید ، مهم است که از خود بپرسید که اگر استخر به مدت نیمی از سال تعطیل باشد ، چقدر از شنا می افتید. با پایان یافتن روزها ، باید حوضه خود را از حدود سپتامبر تا مارس به خواب زمستانی بیندازید. روند زمستان گذرانی یک کار ساده برای مهندس استخر است ، آن را در تمام طول زمستان سرویس دهید و دوباره بهار باز کنید. اما اگر نتوانید در دوره تعطیل شنا کنید ، چه مقدار از شکاف در سبک زندگی شما ایجاد می شود؟ بسیاری از مشتریان ما که استخر روباز نصب می کنند مشتاقند فضای باغ خود را افزایش دهند و عاشق معاشرت در استخر باشند ، بنابراین آنها خوشحال می شوند که در کل سال برای شنا در فضای باز و مهمانی های استخر در هنگام استخر باز است

اگرچه در فصل زمستان نمی توانید در استخر روباز شنا کنید ، اما اگر در مرحله برنامه ریزی ، از طراح استخر خود بخواهید یک سیستم کف متحرک Hydrofloors را در استخر استخر یکپارچه کند ، می توانید از منطقه استخر در زمستان استفاده عالی کنید. . یک کف متحرک به شما امکان می دهد کف را از پایین استخر بلند کنید. این با رسیدن به سطح عرشه در جای خود قفل می شود و کف تحمل بار محکمی ایجاد می کند ، بنابراین راه رفتن کاملاً ایمن است. این فناوری شگفت انگیز به این معنی است که در کمتر از 10 دقیقه می توانید فضای استخر را به یک پاسیوی کاملاً مناسب تبدیل کنید تا در سایر موارد / فعالیتها در طول پاییز و زمستان استفاده کنید. وقتی صحبت از انتخاب یک استخر روباز یا داخلی می شود ، همه چیز درباره آنچه برای شما و خانواده شما مناسب است ، است. اگر یک غوطه وری روزانه علاقه شماست ، باید مسیر استخر سرپوشیده را طی کنید. اما اگر در ماه های تابستان به چیزی غیر از خیساندن ویتامین D در باغ خود عشق ندارید ، فکر می کنیم با استخر روباز خوشبخت ترین حالت را خواهید داشت. اگر هنوز برای تصمیم گیری در تلاش هستید ، لطفاً با ما در تماس باشید – تیم بسیار باتجربه و دوستانه طراحان استخر ما خوشحال خواهند شد که درباره گزینه های شما بحث کنند و مشاوره عینی ارائه دهند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.